Pytania i odpowiedzi
Naturalne jest, że przed podjęciem decyzji dotyczącej pracy za granicą budzą się wątpliwości. Chętnie odpowiemy na wszystkie Wasze pytania. Wasz komfort i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze.
Poniżej przedstawiliśmy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami na nie.
Czy to jest praca legalna?
Tak. Oferujemy wyłącznie legalne zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej.
Czy będę ubezpieczona/y?
Tak. Wasze bezpieczeństwo jest dla nas sprawą priorytetową. Każda kandydatka/ kandydat otrzyma kartę ubezpieczeniową, uprawniającą do korzystania z usług medycznych.
Jak wysokie jest wynagrodzenie?
Wynagrodzenie uzależnione jest przede wszystkim od Waszego stopnia znajomości języka niemieckiego oraz od stanu zdrowia osoby podopiecznej. Wysokość wynagrodzenia zależna jest od konkretnego zlecenia.
Czy będę tam zdany/a sam/a na siebie?
Nie. Dokładamy wszelkich starań aby nasz personel otrzymał od nas jak najwięcej pomocy i wsparcia. Pozostajemy z naszym personelem w kontakcie przez cały okres pobytu. Dodatkowo w części landów niemieckich działają nasi niemieckojęzyczni lub polskojęzyczni koordynatorzy.
Na jaki okres mogę wyjechać?
Oferujemy wyjazdy od jednego do kilku miesięcy. To od Was zależy na jak długi okres chcielibyście wyjechać. W trosce o naszych podopiecznych najchętniej oferujemy wyjazdy na minimum 2-3 miesiące.
Jakich formalności muszę dokonać, żeby wyjechać jako opiekunka/ opiekun osób starszych?
Wystarczy wypełnić nasz formularz zgłoszeniowy w języku polskim oraz dostarczyć aktualne zdjęcie. Nasi doradcy chętnie pomogą Wam w wypełnieniu kwestionariusza zgłoszeniowego oraz zorganizują cały wyjazd.
Jak mam dojechać do Niemiec?
Całą organizacją dojazdu do domu osoby podopiecznej zajmują się nasi doradcy. Korzystamy ze sprawdzonych autobusów liniowych oraz minibusów, które dowożą Was pod sam dom osoby podopiecznej.
Nurtują Cię inne pytania? Skontaktuj się z nami, a nasz doradca oddzwoni do Ciebie!
Zespół Herz 24